Jumat, 27 November 2015

Mirror Pembersihan Kristal

Mirror Pembersihan Kristal

Mirror pembersihan adalah satu proses pembersihan amat mudah anda boleh melakukan untuk menjaga kristal anda bersih dari serpihan bertenaga dan cetakan daripada sesi penyembuhan sebelum atau hanya dikendalikan oleh orang lain. Ini mungkin salah satu bentuk yang paling mudah untuk digunakan, dan digunakan agak sedikit oleh pemula kerana kesederhanaan.

Apa pembersihan cermin tidak adalah mencerminkan kembali dan keluar apa-apa isu yang diperlukan untuk dibersihkan kira kristal. Ia tidak hanya mencerminkan kembali, tetapi kembali dan keluar supaya bidang getaran dan tahap untuk kristal kembali ke negeri yang seimbang. Cermin itu tidak memegang tenaga dalam apa jua cara, bentuk atau bentuk, jadi tidak ada keperluan untuk penuh semangat membersihkan cermin melainkan jika anda merasa perlu untuk berbuat demikian.

Untuk melakukan sesi pembersihan cermin, hanya mengesan jenis tangan kecil cermin atau apa-apa jenis cermin kecil yang anda boleh dengan mudah meletakkan pada permukaan meja, almari, Meja sisi katil, atau mengubah. Hanya meletakkan kristal tunggal di bahagian atas cermin dengan tujuan dalam fikiran anda mempunyai membersihkan cermin semalaman ini. Pada waktu pagi, mengeluarkan kristal anda dan anda telah selesai. Ia adalah semudah itu.

Anda ingin memastikan anda bekerja dengan hanya satu kristal setiap cermin pada satu masa untuk proses ini menjadi yang paling berkesan dalam pembersihan. Cermin pantulan tenaga adalah satu komponen yang kuat untuk bekerja dengan, tetapi tidak sekuat berbanding elemen alam semula jadi untuk membersihkan seperti hujan, air, dan tenaga solar atau lunar. Untuk sebab-sebab ini adalah lebih baik untuk hanya membersihkan satu kristal atau batu pada satu masa dengan kaedah ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar