Kamis, 26 November 2015

Alternatif semula jadi untuk Rawatan Anti-Radang - Bahagian Lima

Alternatif semula jadi untuk Rawatan Anti-Radang - Bahagian Lima

Rawatan anti-radang bertentangan dengan apa yang badan anda melakukan yang terbaik untuk mencapai itu. Ada apa-apa yang baik sebagai sistem imun yang sihat. Tiada rawatan, dari mana-mana modaliti, diperlukan jika ini adalah dalam bentuk yang terbaik ia boleh. Badan anda mempunyai kebijaksanaan yang tidak terbatas. Ia tahu apa yang diperlukan untuk menjalankan dalam keadaan tertentu.

Masalah timbul dengan tindakan anda. Banyak daripada apa yang orang lakukan, dengan yang terbaik daripada niat, menjejaskan sistem imun mereka. Yang paling jelas adalah pola makan yang buruk, dehidrasi yang ringan, bukan senaman yang cukup atau pendedahan kepada cahaya matahari semula jadi dan masa tidak cukup santai.

Lain-lain, sebab-sebab yang kurang jelas boleh menjadi tidak pernah mendapat lebih trauma emosi, seperti kehilangan, ketakutan atau kejutan. Dadah perubatan dan vaksin juga menekan sistem imun anda.

Lalu segenap koktel yang dipanggil hidup 'bertamadun' sebenarnya adalah jauh berbeza daripada hidup dalam harmoni dan keseimbangan. Walaupun tidak ramai yang mahu memilih untuk keluar daripada kehidupan mereka sekarang, anda secara dramatik boleh meningkatkan imuniti anda dan sebagainya kesihatan anda dengan menangani beberapa langkah penting. Seperti mengambil tanggungjawab untuk kesihatan anda sendiri, dan kehidupan.

Dengan meneliti untuk diri sendiri, sebaliknya hanya mengambil nasihat 'pakar-pakar' itu. Dengan mempersoalkan segala-galanya dan semua orang, sepanjang masa. Oleh sedang disediakan untuk menyesuaikan diri dan berubah semasa anda berkembang. Bunyinya mungkin menakutkan dan terlalu memakan bagi kebanyakan orang masa. Walau bagaimanapun, langkah pertama adalah sentiasa yang paling sukar. Sebaik sahaja anda membuat permulaan, bola salji proses sendiri, ia mempunyai momentum sendiri dicipta oleh keinginan anda.

Sebagai contoh, kerja-kerja rawatan anti-radang dengan menekan badan anda untuk tetap langsung penawar semula jadi. Anda bukan sahaja membuat sebahagian radang teruk lagi, dalam jangka masa panjang, begitu juga yang anda merosakkan kesihatan anda secara keseluruhan. Ia adalah lebih baik untuk mencari rawatan yang diarahkan untuk menyokong usaha terbaik badan anda.

Homeopati berfungsi dengan merangsang sistem imun anda. Ini bermakna rangsangan semula jadi hanya ke arah yang badan anda mahu pergi. Dan ini dicapai dengan mencari tahu apa yang menyebabkan itu dan berurusan dengan itu. Jadi, daripada berfikir 'rawatan anti-radang, berfikir tentang apa yang menyebabkan itu dan berurusan dengan itu. Kebanyakan keradangan datang dari bahagian yang cedera. Sebab dan akibat. Menyembuhkan punca dan kesan tersebut hilang.

Jadi dengan merawat kecederaan itu (agama), dan bukannya keradangan (kesan), anda menyelesaikan kedua-duanya. Ubat homeopati Arnica, adalah ubat yang pertama pilihan bagi semua kecederaan. Ia benar-benar menyelesaikan banyak kecederaan dan sebagainya kesan mereka. Tetapi ia tidak menyelesaikan semuanya.

Bellis perennis adalah ubat homeopati yang indah, dari keluarga yang sama seperti Arnica, yang sering boleh melengkapkan apa Arnica bermula. Gejala-gejala seperti:

contusions (luka yang mendalam)
pembedahan perut dalam
trauma kepada tisu lembut, seperti payudara
luka (air mata, luka dalam) terutamanya pembedahan
membawa otot belakang ke dalam kerja (seperti dengan tukang kebun bermusim)
apa-apa kecederaan tidak diselesaikan oleh Arnica
Ubat ini sering diabaikan, tetapi mempunyai potensi yang besar untuk membantu dengan banyak kesan kecederaan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar